Done, finito

Hej käre läsare!
Idag är jag officiellt en färdigutbildad hud och spaterapeut. Diplomet kommer dock imorgon!
Hur det känns?
Ja, ibland vill jag gråta, ibland vill jag hoppa av glädje och skratta..
Gråta pga klassen och alla roliga minnen, men skratta för att vi äntligen har är klara med skolan från
helvetet och för att vi tagit oss till slutet!
Imorgon blir det fest i allra högsta grad.
Outfiten blir en helt ny, en svart hög midjekjol och en röd halterneck  under..
Lovar att det kommer pics imorgon med min NYA CAMERA, som jag blev tvungen att köpa
eftersom den andra la av pga alkoholskador..
Så här ser min nya skönhet ut, fast helt silvrig..

Tack och hej

image107

Kommentarer
Postat av: Olivera

Fan vad kul!! GRATTIS!!:) Nu är det bara ut på jobbmarknaden! Och lite kompis-behandlingar:D
Puss&Kram! I´m proud of you Älin:)

2007-12-07 @ 02:29:56
URL: http://olivera.blogg.se
Postat av: AJ

jag är så stolt över dig! grattis kompis!

2007-12-07 @ 11:09:08
Postat av: Josse

GRATTIS!! =) Bra jobbat kompis! Nu väntar bara massa gott för dig! Jävla nice o höra!! =)

2007-12-07 @ 13:44:30
Postat av: Olivera

Hehe, nee kan inte skriva vad det är för hemlighet här:) Med risk för att personen läser det:) Jag kommer skriva om det sen! Puss!

2007-12-08 @ 18:28:25
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0