Kakkilainen

Idag köpte jag och G en varsin julkalender, med choklad i.. i vanliga fall tycker jag att de ser gamla, grå, äckliga ut och smulas i munnen, för att bäst-före-datumet var julen 1984, men idag hittade vi en chokladkalender made by God!.. BRUN choklad och knaprig.. herregud.. jag längtar redan tills imorgon då jag får öppna ruta 4..

I lördags bjöds det på utgång på radarvis. Det dansades till sent på natten och lyckan i mig flödade.
Söndagen blev det seg hos G med Mia.. vi äcklade oss med pizza, glass och film.
En perfekt bakisdag..

Annars har jag haft massageprov idag
 OM JAG ÄNDÅ FICK VETA HUR DET GICK!
Men fröken Viktig, vill inte säga på en gång om man klarade sig eller ej..

Imorgon väntar epilation in the nation ( till dig ollivation)

Puss


Kommentarer
Postat av: Ollivation

Tackation Alination! Det var verkligen längation vi pratade såhäration!:)

Spana in min bloggation senation när du har tidation! Tar dock lite tid innan jag kommer igångation!

Pussation!

2007-12-04 @ 12:43:11
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0