Normalt liv..!?


17 dagar som invalid och jag har börjat vänja mig. Nu är jag en stjärna på att rulla min egna stol..! 

Den senaste veckan har jag faktiskt gjort lite saker. Jag har varit och fikat på Sillis, varit i täbban, grillat hos Joel, chillat hos Leo och förfestat hos Josse.. så länge jag håller mig aktiv så är det nemas problemas att "gå" med gips, förutom att jag inte kan göra så avancerade saker som att resa bort och gå ut och festa. Men en månad till utan allt det borde jag klara...? även fast jag mest av allt vill åka och svira med Radar!

Den kommande veckan är helt planlös förutom att jag ska sitta i waxholm och dricka vin med Linn och åka till Tarane för att fira hennes 20årsdag!

Snart börjar skolan och snart får jag veta om jag kommer få gå kvar eller ej.. men 3 veckor med gips borde jag få gå i skolan. mina underbara klasskompisar hjälper mig väl med vattenbyte och sånt där!? ;)

Pusssar!

Kommentarer
Postat av: Ida

Det vet du att vi gör! Se bara till att få av det där shitet...kyss!

2007-07-15 @ 15:37:04
URL: http://vattenskida.blogg.se
Postat av: mia

ja min kära kuk ja byter allt för dig! tom blöja när du e 80! puss

2007-07-16 @ 19:16:28
Postat av: Therese

Absoluuuut!!!som sagt vi byter och hämtar vad du vill!!!!!

2007-07-17 @ 22:49:55
Postat av: Tess

klart vi hjälper dig darling!!

2007-07-19 @ 16:02:45
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0