Avtrubbad

I lördags hade Jenny styrt en fab förfest hemma hos henne ute på Lidingö.. humöret och förväntningarna var på topp när vi satt där ett par stycken och minglade..
När vi väl kom fram till stan blev saker och ting mer fel.. vi träffade fel personer och allt blev bara FEL. Efter denna händelse har jag absolut ingen lust att göra något festligt öht.. killar och fest får hänga på hyllan, iaf tills Helene har fest men då ska jag ta det lugnt.                                          


                                                                                    

Men förfesten var sjukt lyckad!! Däremot var det ingen hit att gå upp och jobba på söndagen efter 0 timmars sömn! Men det är obligatorisk efter en kväll på stan.

På fredag är det midsommar.. Helene har fest och det ska faktiskt bli sjukt kul, för man komma få träffa många gamla kompisar nackeldelen är väl att  hon bor på en öde ö och att man måste sova kvar med 150 andra.. Tur att hon bor i ett hus lika stort som ett slott.

Imorgon är det salong och jag sitter i receptionen med Monika K.. Thank god!
Hejdå puss

Kommentarer
Postat av: mia

pussssssssssss gurkan

2007-06-18 @ 21:32:08
URL: http://bestofbeautyandbidgdicks.blogg.se
Postat av: Ida

Snälla söta Alin, kan du inte var gullig och sätta mig i receptionen på onsdag? Det vore ju himla nice alltså...dessutom var det 40 år sedan jag satt där.
Puuuss!

2007-06-18 @ 21:48:05
URL: http://vattenskida.blogg.se
Postat av: Ida

Why Alin? Why God? Varför fick inte just jaaaag sitta i reseptionen i morgon?! Puuuusss...

2007-06-19 @ 22:18:47
URL: http://vattenskida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0