Inflyttningcocktail!

Japp, nu är jag här igen och skriver!

Följande har hänt sedan sist:
- Tarane tog studenten, det slutade i en kort utgång i torsdags med människor som jag trodde att jag aldrig skulle prata med.. livet är bra ironiskt ibland. Hur som helst, så hade hon en toppenkul mottagning med massa sprit, mat och galna iranier. Kvällen slutade med taxi till cluster (?) på söder nånstans.. SJÄLVKLART hade jag glömt att sista bussen på vardagar åkte kl 1, (Tack Kim för att du sa åt mig att dra med er)  så det blev en kortvisit men rolig! För övrigt såg Tarane ut som en riktig pärla i sin klänning.. (bild kommer)

- Igår hade mia inflyttningfest/cocktailmingel hemma, vilket bara kan sluta i gaaaalen katastrof, så jag tänkte att jag skulle skriva upp alla katastrofer i punktform så har vi det klart.
* Jag satte mig i målarfärg så mina svarta byxor blev vita
* Vi stog och vänta på en buss i över en halvtimme?
* På väg till Sturecompaniet tappade vi bort Mias kompisar Bea och Therese som inte är från sthlm och inte hittar.
* Mia beslutar sig för att åka till White room, UTAN MIG..
* Pinsamma telesamtal görs.. obligatoriskt på en utekväll
* Jag missar sista bussen hem och får åka dyr dyr dyr taxi med världens otrevligaste gubbjävel
* Upp och jobba efter 3 timmars sömn
                                               
Trots allt detta så var det en underbar kväll, vilket alla kvällar blir i mias sällskap. Iaf så däckade jag hos tarane..
 
Nu är Linnea och Helene på väg hit.. vi ska kolla film och äta chips chips chips! Dessutom får jag sällskap av Linnea inatt.. underbart.

Peace out


Kommentarer
Postat av: mia her self

HAHAAaa jag ser naken ut på kortet, var jag det? moha

2007-06-05 @ 00:53:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0