Another day

Salong 9.30-18.00, lång dag.. mycket lång dag! Jag hade 2 ansiktsbehandlingar och två frans och brynfärg så jag har haft fullt upp hela tiden.
Idag kom förra fröken sverige och vita lögner-stjärnan, och vaxade sig hos oss, sug på den ni. Vissa i klassen fick se hela härligheten, allt, rubbet, everything. Man kanske borde ha tagit fram cameran och sålt till någon skvallertidning, man hade nog tjänat någon tjugolapp? 
 Imorgon har vi ekonomi med herr
"jag-har-maktmissbruk-och-ska-ta-ut-den-på-er-kvinnor-för-jag-är-den-enda-manliga-lärare-ni-har-och-jag-är-peddo". Men jag har tankat ner filmer på min ipod och ska njuta av dem hela lektionen.. fatta 6 timmar ekonomi?

Den här veckan kommer nog bli ganska nice tror jag.. har ganska mycket planer!
Tisdag - skola, träffa Maryam
Onsdag - KF-prov, klippning med mia, middag + bio med mina två favorit spatjejer.. (mia, therese)
Torsdag - Ledig från skolan, tarane tar studenten!!
Fredag - Skola, träffa emilia och linn på middag hos mig
Lördag - Jobba? Inflyttningsfest hos Mia = Urspårning!
Söndag - Jobba? Bakisdag

  (Jag, Mia och Therese)

Nu har jag snart lyssnat sönder:
Måns Zelmerlöw - Cara mia (acustisk)
 och
Säkert - Är du fortfarande arg..
2 mycket bra låtar, som jag relaterar till ganska mycket just nu.
Nu ska jag krypa ner och titta på turtles som jag just tankade ner..
Nattiiiii

Kommentarer
Postat av: Therese

ååå du är så söt Alin!! otroligt snygga vi är på bilden;)

2007-05-28 @ 21:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0