Behöver en des!

Jag behöver en des.. det är det värsta jag vet, men fy satan vad effektivit! Jag utser en ledig terapeut på fredag som ska få göra en des på moi.

Imorse vaknade jag 7.45.. bussen gick 7.30.. japp, vaknade 15 min efter att jag skulle ha suttit på bussen.. kände att det var lika bra att sova en stund till och sen dra till jobbet eftersom jag ändå inte gillade herr ekonomilärare!

Imorgon är det KF-prov och jag har knappt läst något, SNILLE man är! Nu ska jag lägga mig och ringa första personen i min telefonbok..

good night

Kommentarer
Postat av: Tess

jag kan utse mig till frivillig om jag är ledig...
KF provet tror jag du klarar galant utan att ha pluggat ;)
see ya soon
pöss T

2007-05-30 @ 08:19:04
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag ställer också upp som frivillig om jag är ledig! Jag gillar des, men vill inte bli behandlad med det. Allt för mkt skräp kommer upp till ytan på min hud,(har nu äntligen blivit av med min acneattack) så nää, det får nog allt stanna där nere för min del.

2007-05-30 @ 22:22:05
URL: http://victoriasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0