Premiär

Sådär.. Efter många om och men så har jag änltligen skaffat mig en blogg. Hoppas alla är nöjda nu? Nu får ni äntligen ta del av mitt spännande(?) liv.

Idag har varit en sjukt lam dag. Jag har bara varit i skolan och gjort 2 behandlingar, vaxandet tar verkligen död på mig! Ont i rygg, armar och man blir sjukt varm! Kan inte folk köpa eget vax och vaxa hemma istället? Det blir iaf samma resultat och man slipper slita på min stackars rygg. Ansiktsbehandlingarna är tråkiga tråkiga tråkiga!! Jag har gjort drygt 20 stycken i mitt liv, och jag har tröttnat redan, har jag valt rätt yrke? hmm..
För att vara lite positiv så älskar jag frans och brynfärg plus brynplock! Men ögonbryn har alltid varit min grej, varit besatt sen jag var en liten skitunge! Jag älskar klassen, man kan hoppa och studsa hur mycket man vill utan några arga blickar (för det mesta) Långa dagar i salongen kräver lite urspårning!

Nu är Robin på väg upp, vi ska åka bil? Haha fråga inte..
See you later!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hatar frans- och brynfärg, formning är kul dock. Vaxning är skoj, och AB är heeeelt ok.
Hahaha tur att smaken är som baken; stor, rund och delad!

2007-05-21 @ 20:54:28
URL: http://vattenskida.blogg.se
Postat av: Olivera

Kul att ha hittat hit, till ytterligare en blogg! Bloggnörd som man är...
Sparar dig i Favoriter bland andra dagligt lästa bloggar!
Hoppas allt är bra med dig Alin...
Puss!!

2007-05-21 @ 21:02:23
Postat av: adamadamadamadamdamdadadmamdamdam

hähähähä såg på msn att du hade skaffat dig en sån därn "blogg". nörd!
skall dock läsa den var dag.

2007-05-22 @ 20:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0