Random

Om 2 helger är jag färdig hudterapeut, men vad fan ska man på sig den dagen? Alla i klassen springer runt med nya outies och förbereder, jag har inte en endaste tanke i huvudet på det där?
Men däremot köpte jag en ny skjorta på HM i fredags, en sån där lång som man kan ha till leggings.
Snygg!

Börjar ha seriösa tankar på att verkligen flytta nu. Har kollat upp en del lägenheter, men inget
i sverige känns så lockande. Jag vill dra iväg med Radar på äventyr i främmande land.
Ligga på en random strand med en kokosnötdrink i handen och festa på stränder för alltid..
Det är inte så mycket begärt..

Nu ska jag plugga på SPASKIT..
hej då puss



image104


Kommentarer
Postat av: mia

ja jävlar vilka internationella pinglor!

2007-11-26 @ 15:08:53
URL: http://bestofbeautyandbigicks.blogg.se
Postat av: Tess

men vilka snyggingar! går de verkligen i min klass??

2007-11-26 @ 22:10:06
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: G

haha bill o bull i ett nötskal

2007-11-27 @ 16:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0