Challe

Idag blev det ingen vanlig skoldag för mig, mia och therese.. vi åkte ut till saltsjöbaden för att spendera dagen hos min favorit Charles! Vi fick bevittna två operationer.. ett facelift och ett bröstlyft. Jag som var helt inställd på att göra ett bröstlyft om några år när alla barn har poppats ut. Men NEJ, jag har ångrat mig.
Jag såg hur han slet och höll på.. tanken på bara det får mig att kräkas.
 
Dessutom såg det ut som små majsbitar i hela bröstet, så mina majsburkar får stå kvar i skafferiet tills jag har kommit över detta. Sen så såg man ut som en pizza under huden, tomatsås med massa ost på. Så pizzan lämnar jag också undan ett tag.. Jag undrar också hur man kan tänka på mat när man såg det men allt var mias påhitt..

Imorgon ska jag se KENT på åhlens city.. can't wait.. nörd som jag är

God natt alla majs och pizzaälskande!


image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0