IA?

I fredags tog jag beslutet att inte gå upp i IA.. jätteotippat att det kommer från mig eftersom jag varit sjukt intresserad av det sen redan innan skolan började. Men nu har jag varken ork eller tid att gå upp i det. Och mitt beslut känns rätt med tanke att folk ändå inte vet vad det är?
(IA=Internationell examen, för de som inte vet)

Anyway.. ännu en helg förbi. Har spenderat den ett par timmar med Kockbock och sen med mr G. En riktigt trötthelg har det varit, men det är ju höst?

Jag har inget vettigt att skriva så jag skriver inte mer än så här.
Bye!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Man kan ju alltid komma tillbaks och ta det till våren eller senare om man ångrar sig :) det är ju bra.

2007-10-07 @ 18:36:12
Postat av: mia

din dumma koooooooooooo

2007-10-07 @ 19:38:38
URL: http://bestofbeautyandbigicks.blogg.se
Postat av: AJ

Hur blev det med uppdateringen min van ;)

2007-10-11 @ 10:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0