Back on track

Efter 2,5 månaders uppehåll så var det dags för en riktig utekväll. Jag och Radar begav oss ut till Sara för förfest. Där satt vi, drack bål, snackade och minglade runt. Vid 23 blev det dags att ta sig till nästa förfest i en lägenhet mitt på östermalm. Där satt ett gäng glada människor och firade ett singelsläpp och vi hakade på!
Sedan blev det dags att ta sig till White room där resten av kvällen spenderades med champagne! Mycket lyckad kväll.. precis som förr!

Ni får bara se pics på Radar från igår, för jag fastnade verkligen inte på korten insåg jag nyss.. Men hon såg ut som en pingla som alltid!

    

Nu ska jag plugga så att jag kan epileringsskiten, för att sen kunna åka och träffa Tarrbarr!

Good bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0