Ny kärlek


Ja, ni såg rätt.. jag har fått en ny kärlek. Jag har lämnat allt gammalt skit bakom mig och gått framåt.
Namnet på nya kärleken är exuviance. Ett produktmärke som ger sjukt fina resultat och som har frälst mig. Visserligen har jag använt produkterna länge, men just idag, efter Grapies behandling insåg jag hur mycket jag älskar dem. Ska absolut jobba med dem på salong när skolan är klar..

På lördag flyttar Niklas till Madrid i 6 månader.. satan vad tråkigt. Men ska boka en flygbiljett ner över en helg i November. Tror inte ens att jag kommer hinna träffa honom innan han åker om han inte kommer förbi en sväng imorgon..


image74



Imorgon väntar salongen igen som vanligt.. jag har en djuprengöring på en kund som ville ha mig efter att vi pratade i telefon.. sjukt random men roligt! Sedan följer manikyr.. med min tur vill hon säkert ha röda naglar..

Nu ska jag prata med Radar om Paris.. för om 9 dagar flyger vi iväg mot bättre tider..
so long..

Kommentarer
Postat av: mia

can i come ?

2007-09-12 @ 22:24:58
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se
Postat av: mia

kuuuuuuuuuuuuuuuuuk :D jag gillar ej kuk! usch

2007-09-12 @ 23:28:45
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0