-----------------

Kollade just ut genom fönstret och såg den stad som alltid har varit mitt hem. Fick faktiskt en ganska sorglig känsla i magen. Ska helt plötsligt lämna allt det här. Missförstå mig inte.. jag är skitnöjd över min nya lägenhet mitt inne i stan och jag ser fram emot att flytta, men det ligger ändå en ganska stor sorg över hela grejen också.
Jag har bott här i hela mitt liv, kan varenda vrå och stig på hela ön.
Till skillnad från dem andra som flyttar härifrån så har dem faktiskt sina föräldrar kvar här. Mina sticker från landet och allt som har med waxholm att göra kommer att raderas. Utom såklart en del av mina kompisar som bor kvar (trots att majoriteten bor i stan nu)..
Men well.. kommer nog flytta tillbaka dit när jag ska gifta mig.
Ganska skön och lugn atmosfär.
Mina barn ska få växa upp här.. här är man trygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0