Liten besvikelse

Var som sagt och kollade på lägenheten idag.. den var jättefin, men väldigt väldigt liten.. Dessutom hade det ena sovrummet inget fönster.. så känslan av att vara instängd var ganska stor. Så vi valde att söka vidare någon annanstans.. Jag har en del förslag som jag ska köra med överhuvudet, aka mamma.. som att vi borde kunna köpa en tvåa till dem i Täby och en etta till mig i stan. Det funkar faktiskt jättebra? Håller ni inte med?
Den ekonomin har vi.. men om jag känner henne rätt så kommer det ej bli så..

Armin, övertala pappa??

Nu ska jag sova.. ska jobba i massa dagar i sträck, och tydligen är det fullbokat hela helgen..
Skit.. kan inte folk gå ut i solen istället...

PUSs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0