Products och nostalgi

Puh, idag har jag äntligen förbrukat min provision på skolan.. jag har nog tänkt på det varje dag sen skolan tog slut, men har inte haft modet att göra det. Men jag fick iaf med mig pur cleansing gel. soothing toner och RTM-masken (hudisar, ni vet vad det är, resten behöver inte veta, hah )
Iaf, jag träffade F och A.. de var glada över att träffa mig, fick till och med en kram!.. men det var skönt att
vara tillbaka där. Det känns tryggt och ibland sneglade man runt för att titta
om några av oss var där.. kändes precis som förr.. Längtar nog tillbaka lite..
Gör inte ni det ida, tess, jenny, mia?
Man var så satans trygg där på något sätt. Var det något man inte förstog så hämtade man A så fixade
hon det åt en. Man hade 2-3 behandlingar på 7 timmar och man blev stressad..
Förstår ni hur bra vi hade det? Egentligen?

Jag kan bara prata för hur jag och Jenny har det.. men i helgen till exempel så är vi fullbokade från morgon till kväll.. På 8 timmar så har vi verkligen 8 kunder. Det är sjukt hur annorlunda allt blir när man kommer ut i verkligheten. Aja, blev lite nostalgisk där ett tag.. men jag tror att jag aldrig kommer glömma IBS-tiden.
Jag hade mycket roligare än jag trott!!

PUSS

Kommentarer
Postat av: mia

usch huuu den där hemska tortyren.. du är galen

Postat av: Ida

Alltså...nej, jag längtar inte tillbaka, men ngn slags hatkärlek är det ändå. Mycket var ju skoj...

2008-04-20 @ 15:54:03
URL: http://vattenskida.blogg.se
Postat av: jenny

jag förstår dig alin, men jag skulle aldrig, aldrig gå en hudterapeututbildning igen. tack och lov för att jag slipper :P

2008-04-20 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0