blöööö

Imorgon börjar jag jobba igen efter två veckors semester.. känner mig opeppad som tusan. Och jag får ingen direkt mjukstart, utan kör igång med ett 6 dagar-i-rad-pass med tidiga morgonar. Dessutom är jag sjuk och gnällig.. kan någon ta hand om mig, tack?!..

Gah, löning snart.. sjukt efterlängtad. Hela lönen kommer oavkortat gå till nya höst och vinterkläder.. min garderob är rätt tom på nödvändiga plagg. Längtar redan till tisdag så jag kan få gå i affärerna och packa på mig massa kassar! Måste till Dermarome också..någon hudis som är sugen på att följa med nästa vecka?

Nu ska jag och min huvudvärk gå bort från datorn och göra något annat kreativt.. som att titta på tv kanske?

BYE

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag skulle gärna följa med, men aaa...är ju inte i krokarna då! Dermarome har flyttat förresten, men det kanske du visste...kommer inte ihåg vart de flyttat dock. Hahaha...men jag kan ta reda på det.

Kyss

2008-08-25 @ 19:10:47
URL: http://vattenskida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0