CB Personalfest!

Andra personalfesten på badet avklarad! Desstuom med rocktema, och hur kul som helst att folk satsade och klädde ut sig. Den här gången behöver jag inte ha någon ångest alls! jag stog inte för
något pinsamt, som förra året då Niklas och jag tände till på varandra och det snackades på badet.
Men en del andra par bildades och det dansades länge och mycket. Var alldeles slut i fötterna när vi kom hem.
På måndagen började självklart jag och jenny kl 9. Jag hann få
 3 timmars sömn och var helt slut, men det var det sjukt värt, för festen var super!

Här har ni lite mysiga pics från festen!















Btw så har mamma skickat klänningarna som jag har beställt, så jag borde
få dem nästa vecka! Perfekt till nyår?!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0