Beach 2008

Idag har jag börjat träna! Visst, säkert, tänker ni..
Men det är helt sant.. Varje tisdag och torsdag ska jag och Anna från jobbet mötas vid gymmet på Centralbadet
och träna.. eventuellt simma då och då (Vi gör ju sånt gratis) Så nu finns det inga undanflykter. Jag ska bli fit. Lika
fit som jag var i början på 2007 innan benhelvetet bröts.
Dessutom så ska jag ha världens bästa sommar 2008 så då måste jag vara snygg.
Jag måste ju ta igen 2 somrar nu.. 2006 jobbade jag ihjäl mig varje dag och 2007 rullstolade jag loss.

 

På båda dem bilderna var jag lagom fit..
Jag ska jobba mig dit!

(OBS, säger detta för att inte få hatkommenterar, jag vet att jag inte är tjock, men jag vill bara bli lite mer tränad)

Kommentarer
Postat av: mia (dipl. språkpolis)

ASSÅ HALLÅ? ursäkta mig e du helt störd eller.. du växer tp 19 kg?? det är tack vare dig och dina sjuka ideal folk får anorexia. väx upp ytliga äckliga människa och inse att du e smal. asså guud för er jävla stockholms benrangel..

MOHHAHAHAH SKÄÄÄÄMTA (sagt på alins sätt)

HÄLSNINGAR / SOFFPOTATISEN MED 15 KG ÖVERVIKT som gärna skulle se ut som dig! ;)

2008-02-12 @ 22:47:59
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se
Postat av: beeeeeejbi

älskar ditt röda linne/korsett du har på bilden!!!!

2008-02-12 @ 23:03:00
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: Therese

Jaa om du nångång tröttnar på din kropp så skänk den mer än gärna till mej!!!;)

2008-02-12 @ 23:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0