Best ever

Hade världens bästa alla hjärtans dag igår och det bara tack vare G...
Vi såg bland annat filmen P.S I love you, som jag har tjatat om eftersom jag håller på att läsa boken.
Men jag kan inte rekommendera filmen öht om man har läst. De gjorde om så sjukt onödiga detaljer
och tog bort massa viktiga personer. G tyckte att filmen var sjukt bra.. så go ahead, läs inte boken om ni ska se filmen.. för er egen skull.. (Therese, titta ej på filmen)

Annars har jag jobbat sen kl 15..fast jag fick 2 timmars rast tack vare förvirrade kunder.. Jag och Jenny jublade...

Imorgon blir det utgång.. vart vi hamnar får vi se...
Maybe White room?
Iaf, så kommer det bli galet roligt.. Jag fick ju 3 liter sprit, right? Haha..

Puss godnatt från en trött hudis

Kommentarer
Postat av: malin

jag har tur på det viset, eftersom det är ett ben i foten som är av. skall kanske få brt gipset nästa vecka(har haft d 9v) då, men sedan blir det att hoppa på kryckor ca.3v ännu.det kan ta upp till 13v att läka, eftersom det är benet ut till lilltån som gått av. allt pga. en jävla fest!! :D kan du träna o sånt igen då? var sitter den fraktur som du hade?

2008-02-16 @ 09:08:17
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: malin

joo en kille hoppade å min fot på dansgolvet den 25.12, så så gick det. men tackar gud för att det är vinter:)men usch va ja e rädd för att ha blivit tjock. hur jag hittade din blogg e en lång historia.linda har en länk till "tuttbarbie"och där hittade jag din, o nu har ja börjat läsa den:) när man har tråkit snokar man omkring överallt;) ha en fin lördag

2008-02-16 @ 15:39:30
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: malin

ni har båda bra bloggar o verkar vara kanon tjejer. var försiktig inatt då;)

2008-02-16 @ 18:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0