En dag på stan

Puh, helt slut efter riktig dag på stan.. Jag och Idiot har varit på stan och köpt massa fina grejer. För min
del blev det en väska, en klänning och en lång kofta som faktiskt bara kostade 49 kronor.. (nersänkt från 500)
Jag köper aldrig reaplagg, men den här kunde jag ej motså. Jag har bara tagit kort på klänningen så den är den enda jag lägger upp. Den var billig och och jag var tvungen att lägga sista pengarna på något..





Imorgon ska jag jobba hela dagen, ser ej fram emot det.. men som tur är så har jag Jenny vid min sida, så då känns det faktiskt väldigt mycket bättre..

Ska snart lägga mig och läsa lite ur min bok! Den är btw på engelska, vilket jag inte visste förrän jag fick hem den i brevlådan.. men man är ju en stjärna på engelska?...

Jaja.. PUSS hej



Kommentarer
Postat av: Ida

Behöver jag ens säga att jag har en likadan klänning?!
Hahahaha

2008-02-10 @ 14:12:05
URL: http://vattenskida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0