Exuviance Vs. Md

Som sagt så var jag på kurs idag.. skitkul att lära sig ett nytt märke och alla mina kurskamrater blev frälsta..
utom jag..
Jag är fast för exuviance, kan inte hjälpa att jag har så starka känslor för dem.
Alla produkter jag använder jämför jag bara med dem. Och de funkar perfekt för min hy
så jag ser ingen anledning i att byta.. förutom att jag ej längre har någon rabatt på produkterna. (skit!!)
Dessutom så kändes det som att Md bara irriterade, och känns så fortfarande 5 timmar efter att jag har fått behandling.. kanske är överkänslig mot något, och jag kommer nog inte vilja ha någon behandling imorgon.

Men jag älskar Dermarome och vi fick med oss lite produkter som jag nog ska lägga upp på
Tradera, ingen mening med att ha dem hemma i skåpet bara..

Som avslutning så vill jag bara passa på att tacka min goda vän Karma.. idag har G irriterat sönder mig och betett sig som min son så att jag fick lust att kräkas på honom hela kvällen.. så fort vi skiljdes åt så gick han rakt in i en stolpe och fick ont i huvudet..
K A R M A ! ! !
(förlåt G, du är söt ändå)


Och therese kom och gav mig en bulle på lunchen.. that made my day..
thank you love!!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: radar

exuviance 4 ever. vi mot världen

2008-02-20 @ 21:42:15
Postat av: :(

jag fick en bula

2008-02-20 @ 21:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0