Gaahh

Kom just hem hungrig som ett svin och såg en bulgursallad i kylen. Jag är ingen bulgurfantast men satan vad god den var. Gurka, tomat, bulgur (eller couscous, vet faktiskt inte skillnaden på dessa) vinäger, citron och säkert lite salt. Hade jag inte kastat i mig den så hade jag tagit en bild och visat.. sjukt god!
På måndag kommer min första lön sen augusti.. Förstår ni? Augusti? Hur har jag kunnat överleva? Den blir inte
så jättestor eftersom det bara är för 2 veckor, men varenda tusenlapp är välkommen..

Imorgon och söndag så ska jag tjäna pengar till nästa lön..
Med Jenny, så skönt att ha henne där..

PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

hehe mja har vi (:

2008-02-23 @ 12:28:54
URL: http://aliin.blogg.se/
Postat av: jenny

jenny lider i tysthet

2008-02-23 @ 13:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0