Grannjävlar

I onsdags kom boken jag beställde, och jag har inte kunnat lägga ifrån mig den sedan dess.
Satan så bra den är, och nu längtar jag ännu mer till filmen kommer! Dock bara 8 dagar kvar, ska försöka få
biljetter till premiären.

Jag hatar mina grannar.. jag hatar mina grannar, jag hatar mina grannar!
Alla i det här huset är stroppiga pensionärer (vad hade jag förväntat mig av av waxholm?) med en pinne i rumpan.
Igår kom jag hem rätt sent och såg att Rubens vatten var väldigt smutsigt. Så då gjorde jag min plikt som Ruben-älskare och började byta. 10 minuter senare plingar det på dörren och där står den ultimata kärringen och blänger surt för att jag har vattenkranen på..
Jag BOR i huset jag med, jag ska väl fan få dricka, borsta tänderna, tvätta ansiktet, ta en dusch
utan att folk ska börja klaga..
De ska vara sjukt tacksamma för att de har mig som granne.
Har bott i huset i 15 år och har haft 7-8 fester och då har jag alltid satt upp en lapp vid ingången..

Kärringjävel..

Nu måste jag dammsuga innan jag ska på ett uppdrag vid 13.30...

Puss


Kommentarer
Postat av: jenny

oj hjälp. här måste grannarna vara döda, döva eller så är det väldigt bra isolerat. För jag diskar alltid vid elva ibland tolv och senare. Sen spelar vi ju alltid musik på hög volym och vår säng knakar konstigt mycket. Hittills har ingen klagat.

2008-02-07 @ 15:43:31
Postat av: G

tur för dom att rup överlevde..

2008-02-07 @ 16:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0