LÖN!!

image162


Om 3 timmar och 20 minuter så kommer min lön. Min FÖRSTA hudterapeutlön.. Den ska slösas ska ni veta. Jag som vanligtvis gillar att spara pengar så att jag kan göra något extra roligt när det har blivit en summa, ska nu slösa ihjäl mig istället.. Ska inhandla:

* Produkter från skolanr (visserligen för ett presentkort från skolan)
* Produkter från Dermarome (lugnande masker för min stresshy)
* Ta bort länkar från min Guess-klocka
* HÖRLURAR!! (dör utan dem)
* Kläder (Självklart...?)

Annars är veckan busy busy.. (gör en lista till, det var ju så roligt...)

Måndag - eventuellt jobba, annars ta det lugnt och kanske gå på stan
Tisdag - Jobba
Onsdag - Jobba
Torsdag - Jobba
Fredag - KENT I VÄSTERÅS!!!...
Lördag - Idas inflyttningsfest
Söndag - Öppen för förslag?

Har jobbet hela helgen och det har varit en mardröm med mardrömskunder.
Helgerna tar död på min stackars kropp..
Ska redan gå och sova...

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0