Motivationen på topp?

Aliiin säger:

Neeej jag ska dra off och göra lite kvällspilates nu!

- mia säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

- mia säger:

HAHAHAHAHAHAAHAHAAAAAAAAAAAAA

- mia säger:

HAHAHAHAHAHAAHAH

- mia säger:

vart är min alin???

Aliiin säger:

URSÄKTA MIG ATT MAMMA KOM HEM IDAG EFTER 2 MÅNADER I USA OCH TYCKTE ATT JAG HADE GÅTT UPP I VIKT... MINA LÅR ÄR TYDLIGEN INTE LIKA SMALA LÄNGRE.... SÅ JAG SKA GÖRA PILATES OCH ÄLSKA DET!

- mia säger:

eeeeeeeeeh? okeej

- mia säger:

ha så kul akta så inte grannarna serd

dig

Aliiin säger:

neeej rullgardinen är nere och lampan är släckt

Aliiin säger:

vi hörs imorogn pastejen

Aliiin säger:

PUSS

- mia säger:

PUSS PILATESPRILLAN

Aliiin säger:

nej, jag är tillbaka nu. jag skämdes ihjäl efter 1 minut

- mia säger:

HAHAHAHAHHAAHAH JAG MED

Aliiin säger:

kanske räcker om jag skiter i snabbmaten i ett par dagar..

mia säger:

aaaa


Kommentarer
Postat av: mia

som om jag ska snacka egentligen.. fasto herself! minns du att det fanns en hund i engelskaboken i 3an som hette FATSO? thats me

2008-02-07 @ 22:54:29
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se
Postat av: Aliiin

jag är anita patel.. så hette en indisk tjej i min engelskabok.

2008-02-07 @ 22:55:19
URL: http://aliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0