Barrunda och högre makter


Lördagen igår spenderades med skönheten Linn. Vi började med en grov middag på TGI fridays och sen
drog vi till The Village där vi drack ett par glas vin innan vi tog oss vidare till Berns för drinkar.  En liten barrunda, men mycket mycket lyckad. Av en ren slump stötte vi även på en gammal gymnasiekompis som vi
delade kvällen med.

De senaste veckorna har massa övermärkliga saker hänt mig.
Till exempel:
Jag och G har pratat om El Maco i drygt en vecka, när vi plötsligt såg att den var tillbaka på Donk.
Jag och Linn pratade väldigt mycket om vår gymnasiekompis igår, helt random såg vi henne på Berns. Och ingen av oss har egentligen ens sett henne sen studenten.
Häromdan satt jag på bussen och tänkte på en tjej jag hade på msn förut, som jag pratade
ganska mycket med, men som jag tappade kontakten med av nån anledning. Igår la hon
till mig på facebook som vän..
På nyår bad jag om att få hitta ena örhänget som var borta (och som har varit borta i 1 år)
Jag lyfte bara på en burk och där låg den..


Tillfälligheterna är många.
Det är något som försöker ta kontakt med mig..
Säkert Gud eller nån annan viktig...?

image127

Kommentarer
Postat av: mia

haha dream on snail!

2008-01-06 @ 21:12:52
URL: http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se
Postat av: Magnus

såg dig på berns igår du var så sjukt sexig, ville släånga upp dig på baren och doppa in den!!

2008-01-06 @ 21:33:11
Postat av: Ida

Tänk: "Jag vill hitta 10 miljoner" Värt att testa! Kyss!!

2008-01-07 @ 12:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0