Fredag

Therese tvingade ut mig på stan idag för att leta efter jeans till hennes korsett som hon ska ha imorgon när vi ska ut. Självklart hittade hon ett par perfekta från Gina Tricot.. vilket var ganska otippat eftersom det var den sista butiken vi gick in i idag. Jag själv köpte leggings som ser ut som jeans. Skitsnyggt! När man har på sig dem så ser det ut som att man har riktigt tighta jeans. Köpte också ett par örhängen, fast jag inte hade någon aning om att de var på rea.. JACKPOT!

Men imorgon är det utgång. IBS ska ut på stan för första gången ihop sen 7e December.
Ska bli fruktansvärt roligt. Speciellt eftersom Radar kommer, och det ska bli ett
kärt återseende efter 5 veckor isär..

Nu ska jag äta innan Robin och Niklas kommer hit med lite dricka..

Puss HEJ

Kommentarer
Postat av: Tess

I'm soo good.... Älskar jeansen, har sån tur ibland.. hahaha

2008-01-26 @ 00:33:23
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0