Mission!!


Im back! Var borta ett tag efter nyår som vi först firade hos Therese och Peter, och sen åkte vi vidare till Esque. Mycket lyckad kväll, med god meny (mycket påhittigt av peter och therese, haha) och gott sällskap!
Kvällen avslutades på MAX där vi stannade i 2,5 timme för att vänta på bussen hem vilket betydde att
jag ramlade in hemma i wahxolm kl 8 på morgonen.. hälsosamt!
Annars har jag varit hos frisören idag och klippt topparna..
Skitduktig tjej som jobbar på hair and face i pubhuset..
hon kommer nog se mer av mig!

Jag har ett annat litet mission på gång också.. det är det roligaste
som hänt på många många månader, men det kommer jag inte berätta om på ett par
veckor.. moahaa

Gott nytt år folk!!
Själv ska jag inleda året med nyårslöftet att ta hand om mig själv mer..
vi får väl se hur det kommer att gå eftersom jag har haft
samma löfte i snart 6 år utan att kunna hålla det..

   


image125


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0