P.s I love you

Imorse vaknade jag och kände mig smartare än vanligt, så jag och G satte oss vid datorn och filade klart på hans CV och tog massa CV-vänliga foton,  eftersom det är dags för honom att gå ut i praktik om ett par veckor.
Efter att ha låtit hjärncellerna arbeta hårt så kände vi båda att vi var sugna på att läsa böcker, så vi beställde lite bra pockets från adlibris. För min del blev det "P.s I love you" som även kommer på bio 15 Februari..
Gah.. ska bli nice att läsa annat än om produkter och fotsvamp..

image146


Imorgon jobbar jag från 14.40-20.00
Och på lördag från 10-20..
Förstår ni? 10 timmar på en lördag..?

Nu ska jag kolla på pianisten..
puss hej

Kommentarer
Postat av: Tess

åh älskar den boken... du kommer grina, och gör du inte det har du nå fel.... ;D

2008-01-31 @ 22:44:12
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0