Tankens dag

Idag är en sån dag då man vill låsa in sig själv i sitt hem med mobilen på ljudlös, datorn avstängd och bara vara ensam. Kommer inte ihåg sista gången jag bara låg och tänkte.. Jag måste avvara massa stunder åt att tänka, förut hade jag bussresor men jag åker sällan buss, för jag är alltid i Waxholm just nu.
Har funderat massa på året som har gått.. och kom på att år 2007 faktiskt var ett jävligt ROLIGT år..
 Iaf första halvåret.
Läste Radars gamla inlägg från den tiden(http://bestofbeautyandbigdicks.blogg.se/) och satt bara nöjt och skrattade.. för satan vad roligt det var förr i tiden med Argentina och allt..
Nu blev jag lite känslosam.. men hey, det har jag varit hela dagen..

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0