Titanic och sorg



image131


Robin kom hit idag med världens godaste Hägernäsmacka och tvingade mig att titta på Titanic.
Okej, jag tittade frivilligt, eftersom det är en av världens bästa filmer.. (Tillsammans med King Kong och The Notebook).
Jag har sett den 32 gånger. Och jag önskar att jag överdrev! Såg den på bio först 5 gånger (Jag är störd, låt mig vara) Sen fick min ryska vän den dubbade versionen på ryska på video innan den kom
till Sverige. Så jag och Linnéa lånade den av henne nog 15-20 gånger.. trots att vi inte förstog ett skit..
Men vi grät troget iaf..
Sen har den riktiga versionen spelats på både VHS och på DVD, dessutom sett den 3-4 gånger på
TV...

Nu är jag ännu mer trött på att vara arbetslös. Dagarna går inte, jag blir alldeles rastlös.
Jag önskar att jag var som Therese som kan underhålla sig själv..!!
Teach me!!

Kommentarer
Postat av: Beejbi ;)

åhh jag har hittat min själsfrände! titanic, note book (i love) och king kong. alla dessa grinar man floder av i slutet, nästan så hjärtat brister. I love kingkong, han är jus å söt! ååhhhh

haha underhålla sig själv lät lite porrigt....

2008-01-10 @ 23:20:11
URL: http://beejbi.blogg.se
Postat av: B I T T E R F I T T A N

Svar: kul att nån gillar den iaf :)

2008-01-11 @ 20:01:32
URL: http://bitterfittans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0