Trötthet och förvirrelse

Kl 8 imorse ringde helt oväntat Centralbadet och ville att jag skulle komma in och jobba.. tydligen hade någon blivit sjuk. Jag skulle ju egentligen inte börja förrän på fredag, och var psykiskt insatt på just då. Men som vanligt så tänkte jag på pengarna och satte mig på bussen och åkte in. Jag har sett ut som en förvirrad höna hela dagen.
Jag har under 7 timmar:

- Gjort 6 behandlingar
- Gått vilse
- Inte hittat utgången
- Inte hittat mitt skåp
- Inte ätit eller druckit minsta glas vatten

Verkligen bara irrat omkring hela anläggningen. Hittade inte tvättstugan idag, så jag fick lämna alla smutsiga handdukar till någon annan. SORRY.. men det fanns ingen som kunde hjälpa till, för alla var på behandling.

Annars har jag sålt en produkt idag. Ganska galet eftersom jag inte ens känner till produkterna än?.. har ingen aning om vad dem olika gör, MEN.. det får jag veta 21-22 februari när de skickar mig på kurs.

Nu ska jag äta marängswiss, kolla film och sova. Ska absolut tacka nej till alla jobb som ringer imorgon.
(Skolan ringde och ville ha mig idag också, det är inte lätt att vara eftertraktad...)

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha klart vi har, snart komer det en liten munspels bebis.....iuuuu

2008-01-31 @ 01:21:33
URL: http://www.mongomalin.blogg.se
Postat av: jenny

Du är så Duktig!

2008-01-31 @ 10:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0