Relax och chillpill på landet

Gah, vilken galet skön helg jag har haft.. jag åkte ut till Niklas landställe i lördags och har spenderat hela helgen i solen med grillad mat, båtar, bryggor, bastu, lite fotboll och alldeles för lite sömn. Dock var jag enda tjejen bland 5 killar men jag är en grabb jag med ibland?..

I veckan jobbar jag bara 4 dagar.. vilket är rätt sugigt när det ska vara katastrofväder.. Jag hoppas att denna sommar inte blir som den förra.. juni 2007 bjöd ju på strålande sol och värme.. i juli sprack det och sommaren blev crap..
Jag vill verkligen inte ha en favorit i repris, jag planerar ju att inte bryta benet iår..

Dessutom har jag bokat biljett till Kent den 28e juni.. det ser jag väldigt mycket fram emot.. as always.. nu hoppas jag bara på strålande sol eftersom det är en utomhusarena..

See you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0