Dan före dan

Lön idag.. har faktiskt inte längtat efter lönen eftersom jag faktiskt har en del pengar över sen förra lönen.. Udda? I know... Men nu är den här så jag ska bege mig iväg till stan på lite shopping. Ska försöka hitta en snygg outfit till imorgon då mia ska röva bort mig på festligheter eftersom jag fyller år.. ska dessutom försöka hinna klippa mig.. men vet aldrig hur jag ska klippa mig. har haft samma frisyr sen jag gick i 8an.. ALLTSÅ 8AN! hur många år sen är det nu.. det är 7-8 år nu.

Helene sov här inatt, så jag har verkligen inte fått mycket sömn. Hon har legat och berättat om massa saker i sömnen, as always! Nästa gång hamnar hon på soffan!

Aja, nu ska jag bege mig ut i vintern. Trots att jag tror att det är vår egentligen...

Puss hej

Kommentarer
Postat av: klara

ha en bra dag :)

svara på frågan på min blogg så är du gullig !

2008-03-25 @ 12:27:33
URL: http://lifeofklara.blogg.se
Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS på stora dagen!!
Massa massa kramar

2008-03-26 @ 18:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0