Girly girl

För första gången på många många nätter så kan jag sitta uppe och surfa lite längre, surfa för mig betyder gå in på bloggar och läsa.. jag har läst kanske 12 bloggar nu den senaste timmen, och kommit fram till att alla är så jäkla tjejiga! Alla skriver om vårens nagellack, läppglans, ögonskuggor och snyggaste armbanden.. varför kan inte jag också tycka om sånt där? Nagellack är det värsta jag vet.. jag har bara genomskinligt och det är otroligt sällan.. läppglans är bara sjukt klibbigt, jag använder apotekes hudsalva för att läpparna inte ska flagna sönder.. Ögonskuggor har jag aldrig! Jo, en beigh och det är för att jag hatar när ögonlocken blir glansiga så jag tar lite på ögonlocken så att de ska hålla sig matta hela dagen.. jag ser likadan ut på fest som till vardags, vet inte hur jag ska sminka mig för att se mer festlig ut, för jag gillar ju liksom inte ögonskuggor? Armband är visserligen fina MEN mina handleder är för smala så jag behöver inte ens titta på såna fina smycken...

Usch.. jag är så killig...


Kommentarer
Postat av: jenny

jag gillar inte modebloggar. jag gillar dig

2008-03-07 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0