Im home

Okej okej, det blev Kent igår och jag är lika lycklig som vanligt efter deras konserter. Det här var den 5e men absolut inte den sista. Planerat att gå den 28e juni om Leo kan, annars får jag lösa det. Dessutom funderar jag verkligen på att åka ner till Växjö och kolla på dem där. Det är ändå under påskhelgen och det vore roligt?.. lite?

Efter att ha spenderat ett dygn i Västerås så vill jag nog aldrig mer åka tillbaka dit.
Satan vilken liten skitstad. Hur såg folket ut och hur betedde dem sig?
Jag och Leo satt bara och stirrade utan att  säga ett ljud..
Jag är tacksam för Stockholm, om inte för Waxholm...
Puh..

Its good to be home..
Fast jag åker gärna utanför Sveriges gränser nästa gång?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0