Update om Ipod

Har sprungit runt hela stan idag och försökt fixa min ipod, men som sagt så säger alla att det kostar ungefär 2000..
Sen ringde jag till Apple där jag fick prata med världens bästa människa. Han gjorde allt han kunde för att de skulle reparera den billigare och till och med gratis, men hans kollegor hade en stor pinne i röven.. Han ville även förlänga min garanti eftersom han tyckte att min situation var galen. Och han höll med om att det måste ha varit ett fabriksfel från start, eftersom jag behandlar min ipod som ett barn. Dessutom la den av helt plötsligt och inte för att den har åkt i golvet.. Han höll även med om att det är ett litet fel (Så Nas, du kan ta ditt skitsnack någon annanstans) Och att det är orimligt att betala 2000 för ett så enkelt fel. Så han är nu min bästa vän.. (iaf för stunden)

Annars har jag shoppat lite idag.. köpte en djuprengörande mask från decleor, en kabukiborste, en jacka och ett par leggings. Dessutom har Therese lärt mig att mobilblogga! Så nu kanske jag kommer upp med massa roliga bilder...

GRATTIS TILL RADIX SOM FIXAT JOBB PÅ PARK HYATT I DUBAI.. ETT FEMSTJÄRNIGT HOTELL..

So long suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0