Us and A

Sjukt sugen på att dra till Usa nu.. måste härifrån! Iaf ett litet tag. Har planerat att åka i Augusti i 2-3 veckor om jobbet tillåter, jag har ju faktiskt inte träffat min brorsa på över 3 år och min pappa på 1,5 år. EJ OKEJ. Men problemet är som vanligt min älskade lille Rub.. kan inte lämna honom hemma själv och bara ha någon som kommer en gång om dagen och matar honom.. Han är alldeles för social för det och han kommer bli jätteolycklig. Men å andra sidan kan jag ju inte stanna för honom.. fast jag älskar ju sönder honom..
Jävla beslut man ska behöva ta?


Jag ska bada badkar (utan rub)
PUSS

Kommentarer
Postat av: Ani

haha jag kan ta hand om honom>!

2008-03-09 @ 22:46:42
Postat av: malin

är benet som förut nu eller känner du ännu av det? skönt att bada.

2008-03-10 @ 09:59:08
URL: http://malinsss.blogg.se
Postat av: tessi

jag kan också ta hand om honom! dock blir de ditt problem att få över terarium till mig.. hahahaha

2008-03-11 @ 15:10:25
URL: http://beejbi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0