Earthgubs and modeller

SOL, STRÅLANDE SOL!
 Som jag har längtat i 1 år och den var här i 3 dagar.. hoppas den kommer tillbaka..
alltså, visst.. solen är framme men det räknas EJ om det inte är varmt.. 10 grader är ingenting att hänga i granen..

Idag har jag iallafall jobbat, hängt med Sofia, varit på modevisning där Linnéa medverkade som modell och även ätit middag med tjejerna från the hood called waxholm.. Nu sitter jag, trött som en ko och äter jordgubbar för första gången detta år. Bakom mig ligger en sjuk Rub och sover.. han har kräkts som en galning i 2 dagar och jag är så orolig så jag kan kräkas lite jag med. Har gått upp varje timme inatt och försäkrat mig om att han lever..
Jag bara älskar honom så mycket...

I övrigt leker livet och jag är glad som en stjärna!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Olivera

Skönt att höra att du mår bra :) Puss

2008-05-13 @ 03:25:06
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0