Waxholm, im back...

Ja, ni läste helt rätt. Det blir ingen flytt. Kontraktet är brutet och allt är avblåst..
Varför?.. Vill faktiskt inte gå in på det, det är privat anser jag. Men hur som helst så är det inte vårt fel och det räcker för mig. Jag kommer bara kriga vidare för att hitta en ny lägenhet som jag kan erövra.
Det känns faktiskt förjävligt, men jag antar att allt sker av en anledning. Kanske står min drömlägenhet runt hörnet och väntar på mig för en billigare summa?.. det vore nice. Men jag är inte känd för att ha tur. jag har nog varit med om mer otur än de flesta. Allt från att ha tappat håret och varit flintskallig till att förlora en köpt bostadsrätt. Och däremellan har det ju varit benbrott och lite alla möjliga jobbigheter.. jag måste verkligen ha varit ond i mitt gamla liv. Men jag är tacksam över att det inte är några dödsfall inblandade, för då är jag hellre flintskallig..

Det värsta är väl egentligen att lägenheten står tom nu, helt omöblerad, och som det ser ut nu så har vi ju ingen lägenhet på gång. Så det är bråttom att hitta nåt nytt.

Aja..
ska sörja min förlorade lägenhet!
Puss


Kommentarer
Postat av: Olivera

Har jag typ missat...ALLT eller?! :S

2008-05-08 @ 00:51:33
URL: http://olivera.blogg.se
Postat av: Anonym

Det finns några få människor som verkligen är goda, de människor drabbas alltid av flest olyckor.. men det förändrar inte deras godhet.

2008-05-08 @ 09:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0