Luring

Världens roligaste och bästa dag är över.. jag pratar såklart om 1 april. Jag blev inte lurad, men jag gav både mamma och Niklas en varsin hjärtattack.

Till Niklas sa jag helt seriös tidigt på morgonen att jag hade träffat en ny.. Han blev alldeles stum och tittade bara tomt ut i luften.. ( som att jag någonsin skulle vilja lämna honom?!...)

Till mamma sa jag att Niklas hade friat och att vi skulle gifta oss.. hon blev alldeles till sig och började predika om att
det var alldeles för tidigt...

Så jag hade roligt hela dagen.. hoppas ni inte blev lurade!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Tessi

hahahahahahahahahaha

2009-04-03 @ 10:15:45
URL: http://beejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0