random random

Ännu en ledig dag.. mer regel än undantag att vara ledig, till skillnad från alla andra. Men jag trivs. Det är vår och snart sommar så jag kan knappast klaga. Dessutom Valborg och jag har inga planer. Vill inte ha några planer. Behöver inga planer, för det är galet överspelat med Valborg.. meningen är ju att man har långledigt under den högtiden.. men jag jobbar fredag, lördag och söndag så det kvittar.

Nu kommer mamma snart hit med massa mat.. måste plocka iordning lite och kanske kamma kattten.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Olivera

Ja, Valborg är rätt överskattat i den här åldern nu känner jag.. Det var kul fram till typ gymnasiet. Jag är mest glad över att jag inte har nån skola nu! Hahaha! :)

2009-04-30 @ 23:38:58
URL: http://olivera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0