Finanskris deluxe!

Well.. what to say.. löning om 22 dagar och jag sitter med 1200 kronor.. och ändå fick jag ut en skapligt bra lön den här månaden.. Men pengarna har självklart gått åt shopping. Men jag tycker att jag har en rätt bra ursäkt, därför att mamma kommer hem från USA nu om 2 veckor och jag måste passa på att beställa massa saker som hon kan ta med sig!
Köpte till exempel 2 klänningar och 3 skitsnygga toppar för 830:- med frakt!?
Och ett par skor för 450?.. Sen blev bikinisarna lite dyrare.. 1200 kronor.. sen har jag självklart köpt lite saker i butik för ett par tusen..Men nästa månad behöver jag faktisktinte köpa så mycket, för då har jag redan allt? 

Jag längtar till solen.. jag längtar till värmen.. till glada människor, fina sommarkläder och härlig solbränna!
Jag är trött på att frysa.. fryser överallt! Ute, hemma, på jobbet.. kan sol-fan inte bara komma fram och värma?

Har i övrigt haft en rätt bra helg med utgång, stand-up, bruncher och massa trevligt..!
Och även förra helgen var grym då jag fick gå ut och träffa både A.J och Linn på samma helg!

Ska krypa ner och ta ett varmt bad och hoppas på att jag smälter till lite grann..

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0