MSC MUSICA

19e juli så har jag och niklas bokat en medelhavskyssning! Vi börjar i Venedig och kryssar sen runt i Italien, Grekland och även Kroatien.. Ska bli hur mysigt som helst att bara åka bort och dessutom få se flera länder och städer på samma resa! Båten har 8 stop och man har ett par timmar på sig i varje hamn.. då kan man passa på att uppleva den staden lite eller åka med nåt äventyr som båten anordnar! Gah.. jag längtar så jag dör!

Försöker hitta bilder på hytten men jag hittar inga! Men det är en 20kvm stor hytt med dubbelsäng och balkong!
Jättefin! Så här ser lite andra delar av båten ut och hela rutten!








Therese.. du inser väl att det här betyder hårdträning?!


Och jag älskar att jag ska få åka med min älskling!

Kommentarer
Postat av: tessi

duuu.... asså jag tror jag lägger ner vår träning nu. Du förtjänar inte min hjälp när jag läser detta........ hahahahahah

2009-02-04 @ 20:41:04
URL: http://beejbi.blogg.se/
Postat av: josse

åååhhhh aliiiin! fyyy fan vad underbart för er!! jäääklar vad avunsjuk jag blir! hur mycket kostar en biljett - vill ni ha sällskap av mig? ;) hahaha! fan vad glad jag blir för er, speciellt sen jag vet hur mycket du hatar allt som inte innefattar sol och stekande ;), men lite bitter blir jag också, hehe.



vad sägs förövrigt om en dejt någon dag i nästa vecka? måååste ju ses! puuuss!

2009-02-06 @ 11:25:05
Postat av: Aliiin

Jo absolut får du följa med! Du kan hänga i en liten gummibåt efter båten!?.. där kan du få sola och bada, dessutom kan jag även kasta ner lite mat till dig om du skulle behöva.. ;)



Ja, men du.. en date i veckan låter great! RING!

puss!

2009-02-06 @ 21:24:00
Postat av: anna

men ååååh, så sjukt härligt. hoppas du mår bra och hoppas att vi syns snart. kram, puss.

2009-02-10 @ 19:04:04
Postat av: Anonym

goooooooooott kekko!

2009-02-13 @ 01:44:54
Postat av: Nikla

åhhh...jag vill oxå!

2009-02-14 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0