skotjuven har erkänt!

Ehm.. skorna är tillbaka..
Lisa, en tjej på hotstone hade tagit med sig mina skor hem av misstag. Hon trodde att skorna var hennes, eftersom
hon har exakt likadana, i samma storlek dessutom. Så hon kom med en blombukett och var beredd att betala pengar för besväret. Men jag skrattade bara så att jag höll på att gråta! Blommorna pryder vardagsrummet här hos Niklas alldeles utmärkt och jag är inte ett dugg arg. Jag var arg om någon hade snott dem, men kan omöjligt vara arg för att folk tar fel!

Inatt har jag sovit nästan non-stop! Vet ni hur längesen det var jag sov utan att vakna och sov mer än 4 timmar på en natt!? Det måste ha varit kanske 2 månader sen.. så min kropp är alldeles nöjd och jag ser på hela dagen med ett annat humör och det är inte allt för jobbigt att jobba idag.. om jag får fortsätta sova så kanske jag till och med blir en trevlig
person att umgås med?!

Ska snart iväg och jobba, sen bär det vidare mot bauer och en avskedskväll för anna som sticker till Norge i 6 månader!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: anna

om det blir 6 månader visar sej ;)

2009-02-10 @ 19:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0