Tjuv!

Hade en rätt kass dag igår. Vaknade på fel sida och var gnällig och trött hela dagen, men bestämde mig ändå
för att träna som planerat med therese. Efter passet så hade humöret gått upp några grader så gick jag upp till omklädningsrummet där jag vanligtvis byter om inför jobbet och upptäcker att någon snott mina uteskor!
Jag letade som en galning , men det enda som låg kvar var allas jobbtofflor.
Då är frågan hur man kan sno ett par skor? Är inte det jätteäckligt och rätt personlig sak att sno? Alla vet ju att fötter inte är fräscha, hur kan man vilja sno någon annans fotsvett i form av skor?..

Så jävla trött på personer som tar sig rätten att ta något som inte är deras.
Ska man behöva låsa in sina skor i våra minimala skåp som knappt rymmer ett
block och jobbkläder?..

Jenny, lås in dina skor i skåpet du med!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: jenny

nä jag la i mina svettiga yllesockor i mina stövlar så att ingen vågade ta dom.

2009-01-21 @ 22:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0