firandet

Födelsedagen var super, jag spenderade hela dagen med Niklas och sen kom även hans mamma och syster över på tårta (Se föregående inlägg)
Idag är jag i Waxholm och hälsar på mamma och "firar".. Egentligen kommer det stora firandet imorgon då
vi kör till med lite fest hos Niklas.. men jag har panik över kläder som vanligt..!
Jag förstår inte, det känns som att jag spenderar hela min lön på kläder, men sen när det väl kommer till kritan så
har jag aldrig något att ha på mig.. jag har en del alternativ så Niklas får välja åt mig ikväll.

Tiden går så fort.. det var exakt ett år sen då jag, Sanela och Mekko satt  hemma hos mig och åt tårta innan vi gick ut.
Det går så snabbt och det är så mycket som förändras på så kort tid. Man hinner knappt blunda innan året har passerat. Snart sitter man där med barn och radhus.. (Fy, mardröm)

Jag ska gå ner i tid på jobbet.. så nu kommer jag ta tag i träningen lite mer..
Men jag ska köpa ett gymkort!! Inte träna på jobbet mer..
fy..

nu gick jag!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: anna

jag hade också velat vara med o fira dej! piss va surt att jag missade det!

2009-03-29 @ 23:22:47
URL: http://annaohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0