Märkligt fenomen

Är det bara jag eller är det någon mer som har upptäckt att kvinnliga busschaufförer aldrig håller tidtabellen?
Varje gång när man har bråttom till en anslutande buss eller  till världens viktigaste prov så kan man fan räkna med att Berit, 60 år, sitter bakom ratten och kör i 30 km/h, så att man får vänta i minst 30 minuter på nästa Berit, eller skämmas ihjäl för att man kommer sent.. Jag hatar!
Dessutom har dem alltid så fula SL-kläder.. vad är det för scarf de bär på liksom..

Nu ska jag kriga vidare på mina nagelsjukdomar som jag måste kunna till
MITT SISTA PROV FÖR ALLTID I DENNA SKOLA!
för sen är jag färdig spa och -hudterapeut..

Hejdå hejdå
(på radarvis)


Kommentarer
Postat av: Olivera

Lycka till med pluggandet! Förbered dig på att utföra epilering, massage och ansiktsbehandlingar! Jag väntar:D

Förresten, det där med kvinnliga busschaufförer vet jag ingenting om..dock blir jag inte förvånad... Jävla Berit.

2007-12-05 @ 23:20:06
URL: http://olivera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0