Riktig mysig dag!

Har varit ledig idag.. så himla skönt att vara ledig en vardag faktiskt! Allt har öppet och dessutom är det inte lika mycket folk ute..

Vi har iallafall haft en jättemysig dag.. vi tog en långpromenad i solen till Titanic-utställningen på Djurgården, som jag har velat se sen Maj. (Jag är en riktig vrak-nörd.. älskar vrakdelar och historier om människorna ombord).
Utställningen var riktigt bra.. de förmedlade känslan om båten på ett väldigt bra sätt, och man gick nästan ständigt runt  med rysningar längst ryggraden. Väldigt konstig känsla att se originaldelar från båten, det gjorde hela titanic så verklig på något sätt. Rekommenderar det varmt, gå dit och titta!!





Efter Djurgården tog vi en till promenad vidare till Nybrogatan där vi satte oss på ett jättemysigt ställe och åt en himla god middag. Nu sitter jag ensam i min lägenhet och Niklas är och köper ett playstation! Han övertalade mig att skaffa det pga blue ray-spelaren..

Från och med imorgon blir det återigen 9 dagars jobb..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0